När nätterna blir långa

Foto: jag
Hejhopp! Dagarna har rullat på nu några dagar och ja blogget har inte uppdateras, fy skäms! 
I torsdags svimmade jag av att sätta vatten i halsen, annurlunda upplevelse haha..
I fredags firade jag med barnkalas med mina kära vänner. Partyhattar, fiskdamm, sånna där tutor ni vet och ja hela alltet. Blev väldigt lyckat! Många fina presenter fick jag också bla tre ugglehalsband, sådär fyndiga vänner man har (hjärta)!
Igår pluuuggade jag och städade huset, nämän gud vad roligt Julia så intressant att läsa om I know, menmen..
Idag har jag spelat cup, gick skit och så har jag varti på informationsträff inför sommarens konfaläger. Spännande att träffa alla människor! Fanns väl några trevliga prickar!
Ja ni,det var lite om the end of the weekend. Otroligt att ni läst hit, stående ovationer från mig (vågen), ooompooomps!
Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson

sv: Tack snälla! :D

Härliga bilder! :D

2013-02-12 @ 10:51:14
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0